HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.17. 20:01 -Mike-

Már csak egyet kell aludni :)

Indulás holnap délben... és még szanaszét van minden...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr63525986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaL 2008.06.18. 08:05:49

Szia,

a Camino fórumon olvastam, hogy most indulsz. Alig néhány hete még azt sem tudtam, mi az a Camino, aztán felvilágosítottak, és azóta nagyon magával ragadott a dolog, annyit már most is tudok, hogy nekem is ott kell lennem egyszer. Te vagy az első "szerencsés" :), akinek a blogját az útja közben követni fogom, remélem, lesz időd írni.
Nagyon szoros lett az időd az útra, remélem, semmi probléma nem lesz.
Jó utat és kitartást!
Buen Camino!

simszil 2008.06.18. 08:53:15

én is veled leszek lélekben!!!
(ugye ott nem esik ennyire az eső??)
süti beállítások módosítása