HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.18. 20:11 -Mike-

Barcelona Sants

Hamar sikerul jelentkeznem, csak fura az angolos billentyuzet :)

A buszom 23 40-kor indul Pamplonaba, igy van idom. Meg netet is nagyon hamar talaltam. A pesten szakado esot sikerult gyorsan elfelejteni. Noverem kisert ki a repterre (nagyon orultem neki). Nagyon jot beszelgettunk. A zsakom elvettek 2 oraval hamarabb, de beszallni csak indulas elott 20 percel kellett. Kicsit csodalkoztak a jegykezelok, amikor ures kezzel besetaltam, de a zsakomon kivul minden elfert a zsebemben. Kis zotyoges utan kisimult a levego es csak uldogelt mindenki a zugasban. Fenykepeztem egy csomo felhot :) Eszembe jutottak Radnoti sorai: "Ki gepen szall fole, annak terkep e taj..." Hat tenyleg az. Csak talalgattam, hogy merre jarunk eppen. Nagyon erdekes volt, amikor megjelentek alattunk a 2-3 ezres csucsok. Azt hittem ereszkedunk, kozben meg csak a hegyek "jottek fel" hozzank :)  A fulem az jol bedugult meg nyomott is, mert meg vagyok fazva es nem vittem zsepit a gepre :( Hat ez is egy tanulsag...

A gepen ittam egy kapuchinot, aztan hipp-hopp ott is voltunk...

A repteren sokan voltak, egy csomoan mar nyaralnak... A busz es a taxi kozott vacilaltam, de vegul a vonatot javasolta egy idosebb ferfi. Nem bantam meg. A RENFE elovarosi vonat, megalloja van a repteren, es bent a varosban is. Az utanam jovoknek leirom a megallokat:

Airport-Prat Llobre-Bellvitge-Barcelona (Sants) 2.60 euro a jegy.

A Sants az a vasutallomas. Ha busszal akarsz tovabbmenni, a tuloldalon van a buszallomas, konnyu megtalalni. Sajnos Pamplona fele csak 23 40-kor van busz, de nem ert varatlanul. Legalabb most tudok irni. Ki tudja mi lesz mashol.

Szerencsere itt sok helyen van net. A gyorskajaldaban is (de ott pont nem mukodott), meg egy kulon net ponton, van itt vagy 40 gep. Remelem kesobb is ilyen bosegesen leszek ellatva :) Mondjuk nem csak az a fura, hogy angolos a billentyuzet, de a gyakran hasznalt betuk teljesen le vannak kopva, igy tobbszor kell korrigalni. Delete gomb sincs : )

Persze netezes elott gyorsan benyomtam az otthoni rantott husit :) Koszonet erte! 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr11527845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincze Veronik 2008.06.19. 18:29:54

Szia!

Örömmel olvastam az üzid, h gondoltál rám. Végre van egy perc időm, és tudok válaszolni. Neked Barcelona jutott én csak moziba megyek!
Érezd jól magad!
Puszi: Veroni
süti beállítások módosítása