HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.18. 10:56 -Mike-

Sikerült összepakolni... ideje volt : )

Mit is raktam el végül? Szívem szerint mindent összecsomagoltam volna, ami körülöttem van. De köztudottan kevés holmit kell vinni az Út-ra. Nagyon nem szeretem eldobálni a cuccaimat, ezért megfontoltan pakoltam. Bár bevallom, sokakkal ellentétben én nem mértem le semmit előre, csak pakoltam-pakoltam és néha feltettem a zsákot a mérlegre. Biztatóan alakultak a dolgok, mert sokáig csak 6-7 kg körül mozgott a mutató, de a végére elérte a tíz kilót. A leírások általában a testsúly 10 % - át szokták javasolni, de legfeljebb tíz kilót. Hát ez pont a plafon. Az vigasztal, hogy ha kieszek-kiiszok mindent a zsákból, akkor lemegy kb 8 kg-ra a súly : ) Persze ez változik majd útközben.

A cuccaim a zsákban:

Hálózsák, szandál, 2 kis törölköző (egyik mikroszálas), uti fogkefe, kis fogkrém, szappan, izzadsággátló stift, eldobható borotva (hab nem kell), jód, sebtapasz, tű, cérna, 2 zokni, 1 trikó, 1 alsó, 1 póló, 1 bermuda, 1 ujjatlan póló, fejlámpa, elosztó (ha tele a konektor), 8 csipesz, 2 toll, 4 tollbetét, térkép, telefontöltő, fényképező, + 2 elem, polifoam, túrabotok, kedvesem fotója.

Rajtam (nálam):

Trikó, alsó, zokni, hosszúnadrág, póló, esővédő, edzőcipő, jegyek, pénztárca, telefon.

Szerintem minden megvan.

Most megyek, mert félóra múlva indulni kell a reptérre.

Szakad az eső...  

 

  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr5526852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása