HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.20. 22:30 -Mike-

Pamplona - 43 km

Ma 43 km-t jottem. Ha a keruloket is beleszamolom (egyszer eltevedtunk) akkor 45-ot.

Ugy kezdodott, hogy Ronceswallasben szoszmotolesre ebredtem. Nem tudtam, hogy ideges legyek-e vagy sem ezert megneztem az orat. 05 59 volt. Gondoltam akkor nem leszek ideges. Mar mindenki pakolt, mert 06 30-ig el kell hagyni a szallast. Mondjuk ezt nem ertem, hogy miert. Kit zavarna, ha mondjuk lehetne 8-ig aludni es 9-ig kellene elmenni. Nemsokara keresek egy privat szallast, mert ma is kolostarban vagyok es reggel kiraknak fel hetkor. A reggeli indulas annyibol volt jo, hogy kb 10-ig para lepte a hegyeket es jo huvos volt. Aztan persze jott az eros nap. Bar volt nalam egy jo kezvedo (koszonom szepen Dancs Mari) a ket kezfejem leegett rendesen. Reggel a szallas elott talalkoztam egy magyar sraccal, meg egy eszt lannyal, egyutt mentunk sokaig, aztan a lany lemaradt. Erikkel nagyon jol elbeszelgettunk, eszre sem vettuk kozben, hogy fogy a tavolsag. Kozben egy ausztral lannyal, Sarah-val is mentunk par km-t, de o is lemaradt. Sok embert lehagytunk. Ok normalisan mennek. Van idejuk ra. Erik 28 km utan Larrasonaban szallt meg, en pedig rovid piheno utan jottem tovabb Pamplona fele. Szerencsere tobbsegeben lejtos volt az ut, mert meg mindig a Pireneusokbol jovunk lefele. Elvileg 16 km-t kellett egyedul jonni, de egyedul hosszabb. Sokkal jobb beszelgetve jonni. Mig Eriknek meseltem a sikloernyozesrol, annyira elkalandoztam, hogy teljesen elfelejtettem, hogy megyunk (koszi Erik!). Pamplona elott 4 km-el volt meg egy szallas, de csak belyegezni alltam meg. Az egy kis kolostor volt, de az ajtajan olyan hideg levego jott ki, hogy majdnem elcsabultam. Utana mar Pamplonaban kellett menni, ami jo volt, mert tele volt jarokelovel. Bar mondjuk egyaltalan nem erdekelte oket, hogy mit kovalygok arra. Gondoltam veszek wc papirt. Hat a gyogyszertarban a no nem tudta leforditani azt, hogy toalet papir! Rendesen mutatni kellett a mozdulatot. Raadasul nem is volt. Akkor kezdett felmenni a pumpa. Utana a kozertben meg csak hatos kiszereles volt kisebb nem. Meg ott sem ertettek. Odafordultam a sorbanallokhoz es hangosan megkerdeztem: "Somebody speaks in english?" Vegre egy lany leforditotta, de mondtak, hogy csak hatos van. Megvettem, es negyet ott hagytam a penztarnal. Biztos ok is hasznalnak papirt. 

Pamplonaban a jelek nem mindenhol egyertelmuek! Baromira orultem 40 km utan a kovalygasnak. Ketszer kellett visszamenni keresgelni. A szallas kornyeken meg meleg felvonulas volt, alig lett meg a szallas. Jo nagy, itt is 100 koruli hely van, legalabb biztos jut. A vacsihoz megittam egy doboz tejet. Most ettem meg a pesti teliszalamit. Jol birta! Pedig akartak adni fott kajat, tok rendesek voltak. 

Mondjuk az aram mar kulon penzbe kerul, marmint a konektor, es a szallas is eleg sok. Raereztek az uzletre, mert egyre tobb a zarandok! Jottok majd Ti is peldaul :)) 

Szoval sikerult megint elfaradni, holnap szerintem kevesebbet megyek. 

Annyit meg, hogy nagyon szep helyeken jon az ut! Folyo mellett, es tele van zuhogokkal.    

  

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr14531492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ada · http://amy2008.blogter.hu 2008.06.20. 22:56:57

Szia Mike,

Jo olvasni ahogy mesz ezen az uton, es eled meg az ut esemenyeit/szepseget.
Bevallom nem kicsit vagyok irigy mert neked sikerult eljuttnod, de azt hiszem sot tudom, hogy ezen az uton egyszer en is vegig fogok setalni. Kitartas, es lelekbe ott vagyok...gondold ugy ahogy akarod :) Ha itthon leszel, majd meg faggatlak :D

Puszi,
Ada

Ui: Itt egy spanyol szotar link, ha van idod akkor nezzel ra :D lehet hogy hasznos lehet kesobb.

www.e-spanyol.hu/szotar.php
süti beállítások módosítása