HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.21. 19:27 -Mike-

Maradtam...

Ugy dontottem, hogy ma itt alszom, nem megyek tovabb. Jol tettem... Fel otkor meg lehetett rohadni, olyan meleg volt. Most meg szakad az eso. Pont elkapott volna.

Persze megint felso agyat kaptam, mint a keson jovok. Az also agyasok kiulnek pakolni, en meg allok az agy vegenel, es amikor a belso kimegy az is atesik rajtam. Korrekt.

Bocs, hogy ennyire kritikus vagyok, de a faradtsag teszi.

A furdo nagyon jol esett! Vegre en allithattam be a viz hofokat! Cserebe nincs a falon szappantarto. A foldrol szedegetem a szappant (de bezartam az ajtot:) Mondjuk akkora a zuhany, hogy amikor lehajoltam es el akartam dolni, a fejemmel meg tudtam tamaszkodni a falon. Kozben persze a hatamra zuhog a viz...

Ma konnyen sikerul mosni. Zoknit nagyon egyszeru: felhuzom mintha kesztyu lenne, es rendesen kezet mosok szappannal. Jol habzik. Delutan olyan meleg volt, hogy a zokni nem megszaradt, hanem kiszikkadt. Rendesen megall, de nem a kosztol :) Csont szaraz.

Megneztem a labam. Mindketton kisebb vizholyagot, ma jott ki nem tegnap. Betadin. Varras. Kesz.

A boltok otkor nyitnak! En meg megkerdeztem, hogy reggel? A ficko csak nezett :) Kimentem fel hatkor, addig aludtam egy orat. Nagyon kellett. Bementem egy kozertbe, az elado nem ertette, hogy mi az a szatyor. Pedig nyomtam a pantomimet rendesen. Persze angolul ez sem tudott. Nagyon ugy nezett ki, hogy azt sem tudja mi az az angol nyelv. Talan utaljak az angolokat a sok elsulyesztett fregattjuk miatt. 

Talaltam egy kafeteriat! Na mondom enni kellene valamit! Szokasos sorrend: angol, majd pantomim. Mutatom, hogy adjal arlapot, megmutatom rajta mi kell. Nem erti. OK. AZ A 2 SUTI KELL meg kave. Csodalkozik, hogy miert kerek kettot. (azert, hogy jobban menjen a boltod... meg nagy vagyok) Vegre kajalok. 

Bemegyek egy ajandek boltba szatyorert (!) hogy tudjak vasarolni a kozertben. Holnapra kell valami falnivalo, vasarnap lesz. Csak croissan van ami eheto! Van rago is, meg nyaloka. Koszi! De mostmar el tudom rakni a 4 croissan-t a masik boltbol hozott szatyorba. 

Beulok tervezgetni a zarandokszallas ebedlojebe. Olvasgatok, elhoztam Baan Csaba konyvet (ez volt a legvekonyabb:). Szivem szerint holnap Los Arcos-ig mennek, de nagyon hosszu az ut. Az idojarastol is fugg. Mindjart nezem a meteort. 

Kinezek az ablakon: szakad az eso. Mondjuk csak fel oras volt. Remelem nem aztak szet az erdei utak. Nemsokara lefekszem. Talan megis korabban kellene indulni holnap....  

Ucsso poen mara: Itt az internet szolgaltato nevenek roviditese, az, hogy NEM. Igy ha leulok netezni, ez az elso, hogy teljes kepernyonagysagban kiirja: NEM

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr45532584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mama 2008.06.21. 20:19:05

Mama üzenete:
Drága Unokám !
Nagyon hiányzol, számolom a napokat hogy mikor tellik el az a három hét.
Gondolatban veled vagyok , minden jót kívánok.
Sok puszi: MAMA

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.21. 20:54:30

Hello Mike! Milyen folyadékot fogyasz totok, ásványvíz, vagy az utcai kutak, amiről írsz...a nagy hőség miatt még több víz kell... Az angol szavak, és a pantomím mellé,még le is rajzolhatod a szatyrot az eladónak
A fizikai megterhelés mellett, még mennyi mindennel kell megbirkózni!
Szép álmokat jó pihenést kívánunk Neked. Szeretettel csókolunk Irénke és józsi

ricardo 2008.06.21. 21:45:10

mike!
Jó olvasni a soraidat! én egy hét múlva indulok utánad!:)
ha még szeretnél majd szatyrot venni mond neki hogy por favor una bolsa (por favor una bolsza), vagy quiero un saco (kiéró un szákó). mindkettőnek be kell vánia:) buen canimo!

Ágica 2008.06.21. 21:48:32

Hallo Mike, Zsuzska nővérem megvan , küldött SMS-t, mögötted van 1 nappal, ma ért be Cizurba. Nem látta a zászlódat. Várom a vicceidet, buen Camino!Ágica

GEORGE 2008.06.21. 22:49:18

Rosszhír.A spanyolok nem nagyon beszélnek angolul,bár arra nem tudom.50 felett tuti nem!!!!Szatyrot ne kérj,mert nem kapsz,ha meg kapsz,még a szeletcsokihoz is adnak.A többit bízd a véletlenre és figyelj a szisztára 14-17 íg.Nagyon szigorúan betartják ám a mocskok,de majd megszokod(én 2 éve próbálom és nem megy :) )Ha nagyon el vagy veszve fiatalokkal társalogj,és ha azt mondják a "do you speak english?"-re: Sí,ne csüggedj.Talán valamit kibyögnek ami hasznos!!!Sok sikert!!!!

George

simszil 2008.06.22. 08:20:07

betadin és varrás... micsoda??? na ezt majd elmeséled!
minden nap olvaslak és a térképet is figyelem, hol jársz!
csak így tovább!
puszi: Szilvi

t4ki 2008.06.22. 18:35:46

Üdv Tesó!
Kitartást, jó utat Neked!
Írtam a freemailes címedre ;)
süti beállítások módosítása