HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.21. 14:13 -Mike-

Puente la Reina

Nagyon kar volt tegnap bemenni Pamplonaba! Kb fel nyol-nyolc korul ertem be, gyors regisztracio, furdes, eves, net majd fel tizenegy korul irany az agy. Volt ott ket nemet no, akik ugy beszelgettek mintha suketek lennenek. Uton voltak vagy negy napja. Odajott meg egy oreg ficko is udvarolni nekik, es ott nyomtak a halandzsa szoveget tizenegykor. Akkor mar szoltam nekik, meg hogy a lampa sem kellene, mert reggel fel hetkor kihajitanak minket innen. Na akkor kuss lett.

Amugy a hely nem volt csunya. Mi az emeleten voltunk es a folyoso padloja tejuveg. Fent a plafon meg frankon egy templom mennyezete.

Arra ebredek fel egykor, hogy fiatalok reszegen orditoznak az utcan. Raadasul folyamatosan. Gondolom az esti fesztival utan nem talaltak haza. Faradt voltam felkelni, hogy osszak, ezert valahogy megint elaludtam. A tetopont reggel jott el.... Reggel? Ejszaka volt az rendesen! Szoval megszolalt valami igen retek duda, ebreszto gyanant, csak eppen 05 22-kor! Szolt vagy ot percig. A nemet nok meg fel sem birtak kelni. Osszepakoltam es elindultam hat korul.

Gondoltam majd eszem utkozben, mert tegnap egy kis faluban a magyar sraccal meg az eszt lannyal egy kafeteriaban reggeliztunk. Igen am, de minden zarva volt, aludt a varos! Rajottem, hogy szombat van... Aztan vegre talaltam egy kavezo felet. Kave, turostaska. Pamplona utan sok emelkedo jott. Fel kellett kapaszkodni valami hegytetore, ahol a zarandok-szoborcsoport van (annak aki tudja). Olyan 800 m a szintkulonbseg. Onnan mar jobb volt, mert lefele hozott az ut sokaig, csak alig volt arnyek. A vedokendot inkabb a fejemre tettem a kalap ala, hogy vedje az arcom es a tarkom, de a kezfejeim egyre jobban egtek. Volt nalam egy fasli, az vagtam kette es tekertem be vele a kezeimet. 11 es 16 kozott nagyon erosen sut a nap. Egy faluban vettem fel kilo meggyet, finom volt! Kis energia. Idonkent kutak is vannak. Van ott a hegyen egy Maria (?) szobor. Megalltam elotte es valamiert elkezdtek folyni a konnyeim. Rendesen torolgetni kellett :) Nem ertettem miert, bar biztosan a faradtsag is benne  volt. Obanosban akartam pecsetelteni, de a szallas csak 13 30-kor nyit. Egy oraval elobb ertem oda, nem vartam. Utana talaltam megegy szallast, nyitva az ugyfel ablak es sehol senki. Akkor miert nem teszik ki a ** pecsetet? Ellopjak? Lehet ra lancot tenni. Gyerunk tovabb! Beertem Puente la Reina-ba, ahol mindenkeppen be akartam menni a szallasra, mert kb. 2 napig alig lesz internetes szallas. Lehet, hogy tovabbmegyek meg delutan, de nem biztos, mert ma csak 24 km-t jottem idaig.. Megkerdeztem, hogy meddig kell elhagyni a szallast, az mondtak kilencig. Na ez biztato... Kaja kellene mert holnap vasarnap.  

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr5532175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancs Mari 2008.06.23. 15:05:35

Mike! Hol van a karvédő, amit adtam, nem vitted el?
süti beállítások módosítása