HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.30. 20:00 -Mike-

Palas del Rey - kicsit kesobb...

Koszonom szepen a hasznos tanacsokat, meg minden batoritast! Nagyon jol esik es mindig orommel olvasom! Ha minden igaz, holnap Arzua-ban szallok meg. Most mar egyertelmuen latszik a versenyfutas a szallashelyekert. Csak az a baj, hogy akikkel en meccselek, azok nem innen indulnak :( Ma is del korul mindenki lemaradt, es mikor beertem a kisvarosba, mindenhol emberek... Szoval eleve korhatranybol kell indulni... Na mindegy. 

A szallo lepcsojen kivel futok ossze? A tegnapelotti spanyollal, akivel fel napig egyutt mentunk. O tegnap is, meg ma is 30 korulit ment. Mondjuk O cebreiro-rol indult.

Az elobbi netezes utan elmentem a Supermercado-ba, hogy rendes aron kapjak vegre kajat. Vettem 2 db narancsot! Kell a vitamin! 4 joghurtot, Aquarius uditot (remelem elkezdik otthon is arulni hamarosan) es kekszet holnapra. Vasarlas utan az utcan talalkoztam a reggeli ket lannyal, delutan ertek be. Szerencsejuk volt, mert a szallason a neni megsajnalta oket es az orvosi szobaban adott nekik helyet. Utana beultem a konyhaba enni, ott volt eppen a brazil holgy is. Mondja, hogy van egy konyvtar, ahol ingyenes a net, es van kb 10 gep... Eves utan elmentem furdeni, es itt eloszor jartam ugy, hogy csak hideg viz jott. Nagy elmeny. Raadasul amikor mar azt hittem, hogy megszoktam a hideg vizet, na akkor jott meg az IGAZI hideg viz! Majdnem sikoltoztam... Kimostam kezzel a mai zoknit, meg egy kisgatyot :) Ezutan mindent osszeraktam, hogy reggel mar ne kelljen zorogni a zacsikkal. Ugyis mindenki aludni fog hatkor... Es mivel hetkor nem akarodzott lefekudni, visszajottem irni :)  

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr99546610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faludi Ági 2008.07.01. 00:28:23

A felfújható vállfa milyen komoly:DD!
Én már láttam olyat, nagyon vicces:)!
A sok hülyeség mellett néha értelmes dolgokat is gyártanak, még akkor is, ha látszólag nem az...
Miki csináltass magadról is jó sok képet ha lehet!
Örülök, hogy hozzájutottál egy kis narihoz:)!
Egyéb hír(egy kis szórakoztatás végett): képzeld most mondták be a tévében, hogy S. Stallone és A. Schwarzenegger együtt csinálnak egy filmet. Azt hiszem akciófilmet. Emlékszel még régen párszor beszéltünk arról, hogy ők biztos nem lesznek majd egy filmben...ezekszerint ezt is megérjük:)! Vigyi magadra, érezd jól magad! Puszka hugi

Faludi Ági 2008.07.01. 00:30:44

Utóirat: az még hagyján, ha ékezet nélkül kezdesz el írni, de ha majd beszélni is úgy fogsz, akkor az már gyanús lesz:DDD!

t4ki 2008.07.01. 09:35:58

Jó utat a továbbiakban, nemsokára itthon leszel, biztos furcsa érzés lesz majd a saját ágyadban, csendben aludni.. ;)

K.L 2008.07.01. 13:42:09

Édes Mikikém !
23. zsoltár
Az ÚR az én pásztorom,
nem szűkölködöm.
Füves legelőkön terelget,
csendes vizekhez vezet engem.
Lelkemet felüdíti,
igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
Ha a halál árnyéka völgyében járok is,
nem félek semmi bajtól,
mert te velem vagy:
vessződ és botod megvigasztal engem.
Asztalt terítesz nekem
ellenségeim szeme láttára.
Megkened fejemet olajjal,
csordultig van poharam.
Bizony, jóságod és szereteted kísér
életem minden napján,
és az ÚR házában lakom
egész életemben.
Egy két nehéz szakaszra ami még vár rád mondogasd közös zsoltárunk.
Várlak nagyon haza.
L.
süti beállítások módosítása