HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.30. 17:20 -Mike-

Palas del Rey - piheno

A tegnapi 43 km utan megint sikerult rendesen elfaradni. Portomarine elott, az erdoben egy nagy tabla hirdetett egy komfortos alberget. Legalabb nem kellett keresgelni meg valogatni. Egybol meglett a varosban. Portomarin a Mino folyo partjan fekszik, egy hosszu hidon kellett atmenni, es fel egy nagy lepcson. A szallas az eddigi legdragabb (8 euro) de komolyan mondom megerte! Ferramenterio a neve. Szaz folotti agy van benne, de akkora termekben, hogy focizni lehetne, es fuggonyokkel vannak elvalasztva. Tiszta szanatorium :) Sikerult este megnezni a focimeccset is. A spanyoloknak drukkoltam mert fogadtam egy jatekban es nyertem, meg udvariassagbol is :) Korulottem is mindenki orult. Meg a meccs elott zoknit mostam kezzel, meg furodtem.

Nagyon fontos, hogy a "reggel mikor kell elmenni?" kerdesre, a recepcios lany azt mondta: "amikor akarsz" Ugy dontottem, hogy nem allitom be a telefonom. Fel nyolckor ebredtem! Nagyon jot aludtam! Csak a bal sarokcsontom faj egy kicsit. Osszepakoltam es szokas szerint kajalas nelkul elindultam. A varos kozepen jon ket lany es magyarul beszelget. Mondom nekik: "Sziasztok! Mizu?" Meglepodtek! Egyutt mentunk par km-t, beszelgettunk. Meseltek, hogy a meccs utan nagyon nagy unnep volt a varosban, koncert stb. En meg az egeszbol semmit nem hallottam!

A folyo folott vastag para, hihetetlen latvany! Lenyugozo! Nem latni semmit. Fel kilenc korul viszont kisut a nap, de nagyon durvan! Az ut mellett egyre tobb a piheno, ulo, ivo zarandok. Egyre tobben leszunk. Nagyon sok a "vasarnapi zarandok". Soknal egyszeruen nincs is hatizsak, kocsival hozzak a cuccukat. Meglatom az elso bufet az ut mellett. A sok ehes ember meglepi, mint engem multkor a legyek. Bemegyek, beallok a sorba. Kb 3 percig birom. Utana egyszeruen tovabbmegyek... Bejott! Egy km utan egy faluban talalok egy masik bufet, ami teljesen ures! Vegre meg tudom nezni kepen, hogy mi a valasztek! Eszem egy nagy bocadilost sonkaval, sajttal - spanyol melegszendvics. Nagyon finom! Raadasul teljesen egyedul kajalok! 

Az uton sok az emelkedo. Meglepodom, a magassagi rajz valahogy nem ezt mutatta. Legalabb vannak arnyekok. Semmikeppen nem megyek tobbet ma mint 26 km. Igy is nagyon jol allok! Pallas del Rey az uticel! A telepules elott udulotelep fogad. Azt hiszem, hogy az a falu, es egy negyedorat kovalygok, mire kiderul, hogy az meg egy km! Vegre beerek egy ora korul , talan fel ketto lehet. A falu dugig van kirandulokkal meg hobby-zarandokokkal. Az elso szallason nincs net, pedig a pairom szerint van! A masodik tele. A masik kettot meg sem keresem, mert kicsik, 15-18 ferohelyesek, tuti fullon vannak! Vissza az elsobe, a nagyba! Van hely! Az utcan talalkozom egy brazil novel! Hangosan ramkoszon es kerdezi, hogy vagyok! Jo fej! A szalloepuletben is sokan vannak, O meg segit agyat keresni nekem. Lepakolok. A szoba fele iskolasokbol all. Nem ertem hova lettek a korabbi zarandokok? Akik regota jonnek? 

Keresek egy kozertet: otkor nyit. Kb fel harom. Mit csinaljak? Alszom egy fel orat ulve. A nap csucspontja: FELFUJHATO VALLFA az egyik no kezeben :) Masiknal felfujhato parna. Azt varom, hogy mikor vesz elo valaki egy felfujhato plazmatevet :)  

Keresek netet. A szallastol kb 20 meterre a Plaza barban van 4 gep! Tok jo, legalabb addig maradok ameddig akarok! Kb 68 km-em van hatra Santiagoig. Ugy tervezem, hogy megyek kb 2x30-at es valahol a varos elott alszom. Igy reggel egy ora alatt bent vagyok Santiago-ban! Lesz ido maszkalni meg megkeresni a Finisterra-ra meno buszt. 

UI: Ha elkezdek a fuzetembe is ekezet nelkul irni az jelent valamit? :)) 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr83546352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancs Mari 2008.06.30. 18:40:26

Mike!
Az Acuarío alberge a kp felé vezető út mellett van, /balra/ lépcsőn kell lemenni/ itt dolgozik a magyar fiú a Balázs. Jobb oldalon a Lázaro Hotel van és az első v.második utca jobbra a hotel oldalán vezet az út a busz pu-ra, ahonnan a Finiszterre és a reptéri buszok is indulnak.Egy emelkedőn kell felmenni és a tetején balra fordulsz, majd egyenesen és onnan hamarosan meglátod.

Dancs Mari 2008.06.30. 18:45:52

A szálláson minden információt megtalálsz, buszok indulását stb.Már többen voltak ott az idén /Csutak férje is/ és tetszett nekik. Nekem a szivemcsücske.
Annyira jó, ahogy leírtam az utat látom magam előtt, mintha ott lennék, pedig 2 éve voltam ott.
Nagyon jól csináltad, a végére hagytál időt a lényegre.
További jó utat, vigyázz magadra.
Caminos ölelés:Marcsi

Kukucska Marika néni 2008.06.30. 18:47:24

Kedves Miki !
Krisztusi alázattal folytasd az utad.
Kívánom hogy élményekben gazdagon
testileg, lelkileg megerősödve
térj haza.
További szép utat.
Marika néni

Csutak 2008.06.30. 18:54:01

Mike!
Pont így történt velem is ezen a szakaszon: teljesen meglepett a sok emelkedő. Nem volt kajám, nem volt vizem, és még a nemvárt emelkedők is! Na, akkor egy kicsit "behisztiztem". :-S Aztán szerencsére egy kedves házaspárral akadtam össze, akik tudtak spanyolul, és megnyugtattak, hogy ez mással is előfordul. Na aggódjak, szinte mindekinek vannak mélypontjai. És ettől tényleg megnyugodtam. Meg kaját is találtam, s újra erőre kaptam. :D
További szép napokat! :))

Mama 2008.06.30. 19:58:16

Drága Unokám.
Elmúlt 2 hétben gondolatban végig veled vagyok.
Nem vagyok vallásos személy de minden este elmondok 6-7 imát érted, hogy szerencsésen járjad végig ezt a nehéz szép utat.
Nagyon várunk sok puszi.
Mama

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.30. 20:24:13

Hello Mike! A sok csodás, különleges élményt csak ilyen megpróbáltatások árán élhetted át. Megtapasztaltad-e vajon lelkileg, amire vágytál?
A tegnapi beszámolóban megkönnyeztem egy szívhezszóló mondatot;"Minden utat csak úgy járhatunk, ha tudjuk, hogy az otthon melege mindig vár..."
Szeretettel ölel Irénke és Józsi
süti beállítások módosítása