HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.07.02. 17:07 -Mike-

Santiago - Acuario alberge

Tegnap este a szallason forro volt a radiator :) Raadasul ketten aludtunk egy nagy teremben :) Szoval ossze sem pakoltam, hova siessek. Nem volt erdemes hatkor felkelni. Fel hetkor keltem, ramolas utan hetkor indultam el. Utkozben hosszasan elgondolkodtam azon, hogy milyen nap is van ma... Hideg, paras a reggel. Arzua utcain megyek. Egy kirakatban vorosrez edenyeket latok! Nagyon szepek! Eszegetem e zsebembol huseges negroimat. Maig kitartottak! Minden nap harmat tettem a zsebembe, hogy valami legyen. Most fogy el az utoja. 

Arzua kis telepules, hamar elmarad mogottem. Visszanezek: feher lo all a domboldalon. Erdekes... Elsiet mellettem ket zarandok. Hova siettek? 36 km Santiago. Ha akarnek ma siman beernek. Eled a nap! Azutan hamar elbujik! Elered az eso! Megallok, beoltozom: esokabat (a zsak aljarol:) es zsakvedo huzat. Az egyik kertben CB antennat latok. Elmosolyodom: "Jol van haver, nem csak tehenek vannak a vilagon! Szelesebb objektiven keresztul kell latni a vilagot. Beszelgess csak masokkal!" 

A tavolban elottem megy a 3 Piroska. 3 szep piros esokabat. Nemsokara utolerem oket. A 3 Piroskabol, ketto fiu :) Tobb mint egy orat megyek mogottuk. Egy utmenti barban aztan eltunnek. 

Elall az eso, de nem merem levenni az esokabatot. Tulsagosan alaizzadtam. Vizes a polom. Marad. Hirtelen nyugos leszek: egyszerre kell wc-re mennem, ehes vagyok es melegem is van. Fontossagi sorrend szerint sikerul mindent megoldani. Egy falu szelen allok meg enni. Az esokabatot kicserelem a melegitofolsomre (nem sokat hasznaltam eddig). Az esokabatom belul vizes (!) Hiaba, nem egy lelegzo anyag :( 

Oriasi szelkerek a falu szelen, mint az amcsi filmekben, az a kezzel keszitett fajta. 

Az eg "eleg csunya kepet fest" Ettol fuggetlenul megyek tovabb hatarozottan. Beerek St. Irene nevu faluba. Belyegzek a barban. Szololugasokon megyek keresztul, oldalrol csirkek jonnek elo. Majd megint erdoben visz az ut. Hidon megyek at. Kotabla. 

Ebben a pillanatban latom magam elott azokat, akikkel eddig jottem. Sarah-t, Eriket, Viktort, Van-t, a ket nemet cowboyt es a tobbieket. Latom beerkezni oket Santiagoba. Mosolyognak!

Aztan a kep elszall. 11 04-kor kisut a nap! Elrakom a hatizsak vedohuzatat is, hadd lassak a zaszlot! 11 10-kor 20 km-re vagyok Santiagotol! Utoler egy aprotermetu idosebb ferfi. Lefotozom. Koszon es mondja, hogy mar csak 17 km. Gyorsan megy, lehagy. A kovetkezo barban latom, mikor bemegyek belyegezni. Egy sort iszik. Kesobb megint utoler es lehagy. Majd megint egy barban latom viszont :) 

12 26 a pulcsi vegleg lekerul, bar a szel fuj. A korabban tobbszor latott ket biciklis eszik a fuben ulve (nem vizes?) Megallok, mert mar regebben akartam veluk beszelni. Kiderul, hogy Uj-zelandiak! Meselem nekik, hogy pont tegnap talalkoztam egy Uj-zelandi parral! Meselik, hogy a bicikliket hajoval hoztak at. 3 hete voltak franciaorszagban, 3 hetet Caminoznak es 3 hetre mennek angliaba! "Szerencses emberek" mondja a ferfi. Egyebkent Pamplonabol indultak. Sutivel kinalnak. 15 perc utan elkoszonok toluk.

Sok-sok erdei ut jon. Teljesen egyedul vagyok. 13 04-kor 13 km-re kozelitem meg Santiagot! Tolem balra oriasgep szall le!!! Meglepodom. De tudom arra van a nemzetkozi repter. 

Eldontom bemegyek Santiagoba, mert az egyik szallon dolgozik egy magyar fiu. Jo lenne vele beszelgetni, de ha reggel megyek be, akkor o nem lesz ott! 

13 20-kor erem el a SANTIAGO feliratu nagy monolitot az ut mellett. Nem tudok fenykepezkedni mellette, mert sehol senki. Igy csak keszitek par kepet es tovabbmegyek. Sajnos a repteret meg kell kerulni, de utana megint csendes erdei utak jonnek. Sehol senki. Ez az en ajandekom: egyedul beerkezni Santiagoba! Koszonom! 

Eso, kerlek ne ess! 

13 47: leszakad az eg! Pont egy aluljaro alatt vagyok. Nem tart sokaig. Nem veszek elo semmit, lehet tovabbmenni! 

Felkialltok hirtelen: GO-GO-GO-SANTIAGO !

Eszembe jut, hogy milyen sok magyarral talakoztam eddig: volt 3 par, volt a 2 lany egyutt, meg a 2 fiu kulon. Az pont 10! 

Felerek Monte de Gonzo-ra, Santiagotol 5 km-re. Ez egy csucs, amire emlekmuvet emeltek. Fotozom minden oldalrol. Van mellette egy kapolna. Lepakolok. Bemegyek. Eletemben eloszor szenteltvizbe martom a kezem, keresztet vetek es leterdelek. Utana leulok egy padba es elmondok egy imat. Belyegzek. Kint veszek egy Kit-kat-ot. 15 31 van. Indulok tovabb a szallasra Balazshoz. 

Majdnem ottfelejtem a zarandokutlevelem a kapolna mellett! Jo, hogy ellenoriztem indulas elott, hogy minden megvan-e. Lassan beerek Santiago kulvarosaba. Lepcsosorok jonnek, hid. Fotozom a tablat. 15 48-kor erek be Santiagoba!

16 27-kor vegre megvan a szallas is, de Balazs csak hetkor fog erkezni. Nem baj, addig irok. Sajnos csak egy gep van, es sorba allnak. 

Ez a mai menet is kozeliti a 40-et... azt hiszem 39 km volt, de mar nem zavar. Megszokja az ember :)     

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr93549904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancs Mari 2008.07.02. 18:39:08

Ollé!!!!
GRATULÁLOK!!! Sikerült, már csak a napfelkelte és a naplemente van vissza. Balázst üdvözlöm /úgy jobban ismerhet, hogy a Pásztor Kriszti barátnője, és két éve találkoztam az albergében vele/
Jókat nevetgéltem az írásaidon, tetszik. További jó utat.
Marcsi

Zsitvainé Borsos Irén 2008.07.02. 18:53:19

Mike gratulálunk szeretettel!!! A kápolnában elmondott ima köszönet a Teremtőnek;megkönnyeztem
én is köszönöm Neki
Irénke és Józsi

Csutak 2008.07.02. 21:48:50

Veled örülök a megérkezésednek, Mike! :)))

Faludi Ági 2008.07.02. 23:59:19

A három Piroskából kettő fiú:)! Hát ez jópofa:))!
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet belülről egy olyan kis kápolna. Biztos nagyon egyszerű és nagyon szép.
Remélem most nem fáj annyira a lábad!
Jó utakat és jó pihenéseket:)!
pusz hugi
süti beállítások módosítása