HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.19. 21:02 -Mike-

A leghosszabb nap...

Ma nagyon elfaradtam. Azt hiszem nem fogok ennyire elfaradni az ut folyaman tobbszor... Az ejszakai buszozas -nyomorgas a buszon- nem sok pihenest adott. Reggel fel hatra ertem Pamplonaba. Nemi bolyongas utan megkerdeztem egy taxist mennyiert vinne el San Jean Pied de Port-ba. 120 euroert akart... ne nezzen mar madarnak. Fogtam elindultam gyalog. Mentem vagy tiz km-t, egeszen Pamplona kulvarosaig, ott megkerdeztem egy masikat, hogy mennyi lenne Roncesvalles. 57 euroban megegyeztunk. Roncesvallesbol meg 4 stoppal eljutottam San Jean-ba. Kb delre voltam ott, de hianyzott az alvas. Viszont nem akartam eldobni egy napot es a zarandokutlevel kivaltasa utan rogton indultam. Roncesvallesig mindenkeppen el akartam jutni, az elvileg papiron 27 km, gondoltam annyi belefer. A bibi az, hogy pont ez az ut jon at a Pireneusokon. Nagyon hosszu volt. Mindig felfele -ET SUSEIA- :) azt hittem a menybe megyunk. Ot ora korul mar a hegyek paraba burkoloztak es kezdett hideg lenni. Szerencsere akkor indultam el lefele, csak az eleje ert el. Talaltam egy hegyi forrast Fontaine de Roland felirattal. Nagyon finom hideg vize volt, frissen a hegybol! Lefele sajnos szetazott utakkal talalkoztam, sokat kellett kerulni. Az edzocipot nem erre talaltak ki. Fent a hegyen sok kecskevel talalkoztam. Csak neztek, hogy mit akarok. En meg inkabb kikerultem oket :)

A szallas egy nagy kolostorban van. 100 ferohelyes :) De van net is!

Reggel irany Pamplona! Mondjuk kicsit fura, hogy onnan jottem tegnap :)

Ja es a poen a vegere: San Jean-ban az utcan osszefutottam egy ismerossel! Viktor jott szembe, mondom neki: "hello" Orultunk egymasnak. O holnap reggel indul.    

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr88529747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancs Mari 2008.06.19. 21:46:03

Szia Mike!
Fantasztikus vagy. De figyelj oda magadra, ne erőltesd meg a lábad. Még hosszú út áll előtted.
Buen camino
Szeretettel ölellek:Marcsi

Faludi Ági & Balogh Tibi 2008.06.19. 22:31:46

Szia Mike!
Érezd magad nagyon jól, fedezz fel minden szépet és ne égj le a napon:)!
Gratulálunk nagyon és sok kitartást kívánunk! Bár én is ott lehetnék most=)!
Hugi

Ágica 2008.06.20. 00:44:06

Hallo Mike, előtted jár 1 nappal nővérem, Zsuzska, biztosan ismered a Vendégkönyvből. 19-én este Zubiriben alszik, holnap Huarteig akar menni. 158 cm magas nagy kekes-zöld szemekkel, fekete botokkal. Mond neki, hogy figyelem a szatteliton minden lépését,pusziljuk. Ágica

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.20. 13:32:24

Hello Mike!

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.20. 13:42:21

Hello megint! Ez már a harmadik kisérlet! Üdv. neked! Fantasztikus vagy! Remélem van jó cipőd, és sportkrém lábfájás ellen, Védő angyalod vigyáz minden lépésedre. Lélekben veled vagyunk,szeretünk.
Irénke és Józsi Pásztón

GEORGE 2008.06.20. 20:12:29

Nem ismerlek,de veled vagyok.Sok sikert.Remélem jövőre találkozunk.Ui.A spanyol kilóméterek nem egyeznek a magyarral.Én itt élek délen 2 éve,úgyhogy tudom.Mindenkinél mást jelent.Ne bízz meg benne!!!Inkább a lábadba vessd az energiát,ne a beszélgetésbe.Szükséged lesz még rá.Kitartás,és sok sikert az útra.Veled vagyunk!!!!!!George Malaga/Benalmadena

orsiorsi 2008.06.20. 22:11:59

Szia Mike!

Élvezd az utat. Holnap én is megkezdem az én utamat, így nem tudom a tiédet követni.
Minden jót! Buen Camino.

Ágica 2008.06.20. 22:59:38

Hallo Mike, ez a WC papiros történet nagyon jó volt, már rég nem nevettem ekkorát, hogy a könnyem csodult. Tarsd meg a humorodat !Láttad Zsuzskát? Ágica

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.21. 20:23:45

Hello Mike! Ember feletti teljesítmény re vállalkoztál! Most sikerült elolvasnom az indulás előtti elmélke- dés című fejezetet... Már nem is vagyok olyan lelkes, csak aggódom...
Hogyan lehet az órát és a naptárt néz ve loholni nap mint nap? Az állandó gyaloglás és a nagy távolság így is komoly megterhelés...
Szeretettel gondolunk Rád, és várjuk a napi beszámolókat. Vigyázz magadra! Szeretünk! Irénke és Józsi
süti beállítások módosítása