HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.08.02. 17:12 -Mike-

Az eleje

Üdvözöllek! Nagyon örülök, hogy ellátogattál erre az oldalra! A spanyolországi El camino zarándkúton készült blogomat olvashatod itt! A blog legnagyobb részét az út során irtam, hiszen majdnem minden zarándokszálláson van már internet elérési lehetőség. Ezért nincs ékezet a szövegben. Az írást kis fotókkal szinesitettem, az összes képet teljes méretben külön linken tudod megnézni! Egy fotó-klippet is sikerült összehozni. 

Az út az oldal alján kezdődik és időrendben felfelé követik egymást a napok! Figyeld a dátumokat! Ha lehet ezt majd megforditjuk.

Szép napot! Mike  

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr9597506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tami 2008.08.10. 11:50:33

Mióta hazajöttem és előtte se találtam egy blogot se, amit ennyire tetszett volna. Szeretem ahogy írsz.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.08.22. 14:14:14

Szia! Beleolvasgatok, ahogy van idom, nem sokkal vagyok Leon elott, innentol jol jonnek majd az infok. Koszi!
Mao

Butterfly-- 2010.03.23. 21:34:30

Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is!
süti beállítások módosítása