HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.22. 21:02 -Mike-

Los Arcos + egy pici

Hat eloszor is koszonom szepen, hogy ennyien irtatok! Nagyon orulok neki! Kepzeljetek, eddig minden nap talalkoztam magyarokkal! Jo, hogy van zaszlo a zsakon, mert megszolitanak, ha latjak. Tegnap delutan Puenta la Reina-ban egy kedves fiatal parral talalkoztam, ok 18-an indultak utnak. Elotte valo nap egesz nap Erikkel mentem, legelso nap pedig Viktorral futottam ossze San Jeanban.

Reggel nem akartam koran kelni, szerencsere duda nem volt, meg nagyon motoszkala sem, mert 6 agyas szobaban voltam. Alattam egy idosebb nemet holgy aludt, a kozepso emeletes agy a magyar pare volt, a harmadikon pedig fent egy fiatal srac, lent egy idosebb ferfi aludt. Amikor felebredtem olyan hang jott be kintrol, mintha esne az eso. Bosszankodtam egy sort, de osszepakoltam es kimentem korulnezni. Nem is esett!

Fel hetkor elindultam kifele Puente la Reinabol. Egy kafeteria volt nyitva de valahogy nem volt kedvem bemenni. Volt nalam 4 croissan. Az ido azert borus maradt, amiert halas voltam, legalabb nem eg tovabb a kezfejem. Tiz korul elobujt a nap, de csak ovatosan, nem erositett be. Talakoztam utkozben egy idosebb japan hazasparral, tok jo fejek voltak :) Egy kanadai lany ment elottem egy darabig, meg tobbszor lattam egy kinai lanyt is olyan rizsszedo kalapban, csak nem bambuszbol, hanem ezust anyagbol.

Beertem Lorca-ba. Az Albergehez tartozott egy etterem-fele is. Na gondoltam tenyleg itt az ido, hogy megegyem az elso fott kajat!!! Eloszor szendvicset akartak adni, de mikor vegso ervkent banatos keppel azt mondta: I am hungry... a holgy rogton elment PASTA-t csinalni. Persze utana rajottem, hogy miert csodalkoztak: 10 ora 30 volt! Azt hittem mar del van legalabb. A teszta nagyon jo volt! Eletmento!

Uldogeltem meg egy kicsit, ittam egy light kolat (jeggel!) Szamunkra hetkoznapi dolgok mekkora oromet tudnak okozni most!

Lorca utan megint kemeny resz kovetkezett. Hegymaszas. Neha olyan, mintha csak folfele kellene menni :) Mondjuk utana jo a lejto, de ha tul meredek akkor az is igenybe veszi a labat. Meg a lab alatt gorgo kavicsok...

Mar majdnem beertem Los Arcosba, amikor megallt mellettem egy feher kocsi, amit egy holgy vezetett. Valoszinuleg eleg furcsan mehettem... (A jobb combomban van egy izomhuzodas. Az a baj, hogy nem lehet elmulasztani, turni kell.) Megkerdezte, hogy Logrono-ba megy elvigyen-e. Mit mondjak, orultem neki. Mondtam is neki mikor kiszalltam: "You have good soul!" Igy esett, hogy ma 72 km-t haladtam, persze ebbol gyalog kb. 41-et. Mikor kiszalltam talakoztam ket sved holggyel. Veluk kerestuk meg a szallast, mert a varos nagy. Ez az elso szallas, ahol adomanyert lehet megszallni. Teljesen uj minden, tobb emeletes, de rengetegen vannak, es ossze is vannak zsufolva az emberek. Az emeletes agy also reszere le sem lehet ulni, olyan mint a tengerealattjaron. Gyakorlatilag egy fiok. Az agy mellett elfekszel vizszintesen a levegoben, es becsuszol. Csodalkoztam, hogy itt volt teljes csalad is kisgyerekkel. Ok is zarandokok? Vagy itt masok is megszallhatnak?

Miota lejottem a Pireneusokbol, mar nem hasznalom egyaltalan a hosszunadragot es a felsomet, csak cipelem. Tegnap meg ma reggeltol bermudaban voltam. A polo jo, mert az ujja is ved a naptol. Neha veszem fel az ujjatlant. 

Ma megint elfaradtam. Gyakorlatilag az a nehez, hogy mindennap elfaradok, es nem tudom mikor kipihenni. Idegesito, hogy reggel hat elott egyszerre zorognek ezer nejlonzacskoval... 

Holnap megint kevesebbet megyek, mert ez igy nem az igazi. Lorca-ban, az etteremben odajott egy idos bacsi, mert latta, hogy santikalok. Megkerdezte, hogy honnan jovok, meg hogy melyik nap mennyit mentem. Azutan elmagyarazta, hogy ha 20-25 km-nel tobbet megy valaki, akkor pont a lenyege vesz el a Camino-nak. Mondtam neki, hogy igaza van, tudom en is, de rovid az ido. Josagos bacsi volt. Na most megyek aludni...     

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr24534146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaL 2008.06.22. 21:54:47

Eszméletlen tempót diktálsz, igaz, az időd is kevés.
Kitartást és jó utat kívánok!

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.22. 22:03:19

Hello Mike! Nagyszerű lehet a világ minden tájáról származó emberekkel találkozni, izgalmas, hogy milyen nemzetiségűekkel milyen nyelven társalogtok? Izomlazító krémed van-e ami fájdalomcsillapító is egyben?
Mások hozzászólásában láttam, hogy valami térképen tudják követni hol tartasz éppen... Mondja meg valaki, hol a csudában látható az a térkép?
Féltőn gondolunk Rád és szeretünk!
Irénke és Józsi

simszil 2008.06.23. 19:33:42

itt találtam térképet: camino.lap.hu/

Mike, csak pár nap és mennyi élmény... Mi lesz még itt!
Igyál sokat (ha tudsz) Nálunk Bp-en dög meleg volt ma... Nap közben is mész? Vagy a déli órákban meghúzódsz valahol?
Remélem az utóbbi...

Papp György 2008.06.29. 20:35:36

Engem is átvert az "eső", de én az ablakon néztem ki és láttam, hogy közvetlenül a fal tövénél egy patak zúgott, esőként.
süti beállítások módosítása