HTML

Mike blogja

A blogot elsősorban az El Camino miatt hoztuk létre. Ide fogok írni mikor úton leszek, és ide fogok írni mikor visszaérkeztem. Fotók is lesznek. Ezenkívül néhány érdekesebbnek számító esetről is ejtek majd pár szót, mint a Balatonátúszás, 100 km-es túra, geocaching, siklóernyőzés, hasonlók. Illetve felkerülnek majd az elmúlt négy évben készített interjúim, néhány vers, cikkek, könyvajánlók és meglátjuk még mi... Mike

Címkék

Friss topikok

  • szigya: Szia Mike! Jó volt elolvasni, nekem még elég új a gondolat, hogy elmenjek egyet "sétálni", sokat s... (2017.06.11. 16:28) Statisztika - számok - tények
  • Butterfly--: Szia! Nagyon tetszik a blogod! Pontosan mi is a zene cime, ami az első videóban van? Köszi előre is! (2010.03.23. 21:34) Az eleje
  • Kelemenné Pap Julianna: Aki meleg tájra indul innen a télen hol tudja megőríztetni a kabátját,mert tudomásom szerint nincs... (2008.12.03. 20:33) Madrid - Barajas
  • Csutak: Most hazatérve újra megnéztem a klippet, s még jobban tetszett, ha ez egyáltalán lehetséges. :DD (2008.09.03. 20:34) Fotók
  • Csutak: Megnéztem a fotóidat, és megnyugodtam, hogy azért nem maradtál le az óceán szépségéről sem. ;) (2008.07.14. 10:38) Muxia - ejjel az erdoben

Linkblog

2008.06.24. 19:56 -Mike-

Hospital de Orbigo

Semmi gaz, ez nem egy korhaz :) Ez a varos (falu?) neve. Este tiz elott beesett egy belga srac a szallasra, de a franciaval egyutt kimentek a varosba mert Fiesta volt. Fel egykor jottek vissza, persze felebredtem. Na mondom most en kelek koran... Hatkor keltem, de nem zorogtem sokat :) Nem vagyok gonosz...... kedvemben :))) Szoval pakolas gyorsan, mondtam a pultnal ulo ferfinak, hogy The best alberge! (nagyon orult) es elindultam Hospitale de Obrigo fele. Mara csak 31 km-t terveztem, de jol is tettem. Meg este alltam a zuhanyzoban, nezegettem a talpambol kilogo cernaszalakat, es arra gondoltam, hogy megeri-e sietni. Egyaltalan miert rohanok? Hogy azt mondhassam a vegen, hogy 50 vagy 100 km-el tobbet gyalogoltam? Elvileg mindegy... Nem ez az ami szamit.

Kulonben a belga srac INNEN kezdi az utat. Feltunoen sok a friss zarandok, es kicsik a hatizsakok... 

A nap nagyon jol indult, ma ereztem ra a Camino izere, azt hiszem. Bar gyakran kellett tudatosan lassitanom. Mindig sietek, figyelni kell erre... Jajj most jut eszembe, hogy reggel meg a szallas elott talalkoztam ket spanyol sraccal, akik kozul az egyik Zilahy Lajos konyvet olvasott! Persze spanyolul. Azt mondta, hogy nagyon jo!

Elindulok Leonban. Elkezdem enekelni: "Bar tudnam, hogy hova de hova de hova de hova megyek en..." Ezen jot rohogok. Leonban a jelzesek rendkivul kulonbozoek, hol a falon, hol a jardan vannak. Neha csak nezek ki a fejembol. Nagyon nem akarok rossz fele menni, mert a potya uttal sok energiat veszthetek. A magyar fiuval kb. egy km-t dobtunk el multkor, mert a vizesesekrol beszelgettunk :(. Mondjuk megérte!

A varos utolso kavezojaban ulok le. Na mit eszem? Nyertetek! Croissan + kave! Meg ugysem ettem ilyet miota itt vagyok :) A teraszon ul egy idosebb ficko, beszedbe elegyedunk. Lengyel. Santiagobol indult. Visszafele csinalja meg a Caminot! Andorraba tart, de elmondja, hogy jart mar Boliviaban, Peruban es sokfele. Lefotozzuk egymast, emailt cserelunk.

Hamarosan utolerem a fickokat akit csak ugy hivok: "The two cowboys" Teljesen egyformak, kb. 100-100 kilosak, nagy hatizsakkal es egyforma cowboy kalapban. Sokaig megyek mogottuk, egy kutnal beszelgetunk. "Hello cowboys!" mondom nekik. Vigyorognak. Persze nemetek. 

Leon utan ketteagazik az ut. A tabla elott varok. Jon 4 francia no. Kozepkoruak. Megkerdezem toluk melyik uton kellene menni. Utikonybol mutatjak. Egy darabig veluk tartok. Biztonsagot nyujto erzes. Aztan megallnak pihenni, en meg jovok tovabb.

Most latok eloszor "Ihato viz" feliratot. Eddig baromira nem erdekelt, hogy nem volt kiirva. Megiszok mindent ha szomjas vagyok :) A kendomet folyamatosan vizezem, ugy van a nyakamban. Jo erzes. A fold eloszor vorosse valtozott, majd melyvorosse. Erdekes. 

Delelott SZEP borus idonk van. Halas vagyok erte. Csak ne essen! Neha lemaradok fenykepezni, majd utolerem a nemet cowboyokat. Nagyon orulok, hogy lassan mennek, mert igy en is lassitok. Atmegyunk tobb falun is. A nemetek is lemaradnak. 12 utan senki nincs az uton. Az ut teljesen egyenes es kietlen. A nap beindul, jelzesek sehol. Elbizonytalanodom. Mi van itt? Kilometereken keresztul csak puszta, jelek nelkul. Az egtajakat sem tudom, mert a nap a fejem felett van... 13 30-kor elkezd dorogni az eg. Huha, nezegetek felfele. Hamarosan feltunik, hogy tul szabalyos. Szamolom: 23 lepesenkent dorog. Talan banya vagy valami mas. Megnyugszom. 14 oraig folyamatosan megyek. Akkor muszaj megallni technikai szunetre. Meleg van es keves az arnyek. En talalok. Szendvicsezek. Pont akkor csorog a telefon! Jokor! Nagy orom kedvesemmel beszelgetni! Csak sajanlom, hogy aggodast okozok neki. Ezuton is igerem: Vigyazok magamra! 20 percig pihenek. Kozben nem jon senki. De, jon egy oreg ficko, baromi nagy zsakkal! Santit is! Kerdezem tole, hol van ez az Obrigo. Azt mondja, nem tudja es megy tovabb! En meg csak bamulok... Polot cserelek. Locsoljak a foldeket. Ha tudnam, hogy tiszta viz.... alaallnek. De lehet, hogy vegyszeres. Nem probalom ki. Elunom az eletem a kietlen egyenes uton. 08-tol 14 30-ig teljesen egyenes pusztasag. Vegre jon egy ember. Megkerdezem, hogy hol van a Hospital de Orbigo, azt mondja 2 km. De jo!

Megyek kb egyet. Az ut mellett egy no fekszik a foldon. Mellette egy fiatal ferfi, epp itatja. Kerdezem, hogy mi van. A ferfi mondja, hogy csak elgyengult. Nem egyutt vannak. Mondom nekik, hogy kb. 1 km a falu. Kis ido mulva jobban lesz a holgy. Elveszem a zsakjat, a ferfi meg vezeti. Bakker - 2 hatizsakkal megyek meg tobb mint egy km-t, mert a falu van egyre, a szallas tobb is. Kozben latom, hogy egy zarandok cseresznyet lop egy kertbol majd jon utanunk. Magyaraz is valamit, de mondom neki magyarul, hogy tipli, tolvajokkal nem dumalok. Szerintem erti a hansulyt. Azota nem lattam.

A szallas nagyon szep, csak kicsit dragallom. reggel valoszinuleg meg korabban indulok, hogy kevesebbet legyek napon!

A szallas fele menet szembe jon a 4 francia no... tuti nem gyalog jottek. Este hatkor meg beesik az elgyotort ket nemet cowboy :) Csak osszejon a tarsasag!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mike.blog.hu/api/trackback/id/tr54537680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balogh Tibi 2008.06.24. 21:19:03

Hali Mike!Őszintén gratulálok az elszántságodhoz és kitartásodhoz.Számomra nagyon érdekes élménybeszámoló.Érdemes lenne könyvben megírni,mert szerintem nem csak egy "szimpla"úti leírás.

Csutak 2008.06.24. 21:20:49

OK, Mike!
Akkor maradjunk a földön. Majd a buszokra koncentrálok.

Dancs Mari 2008.06.24. 21:59:06

Mike!
Az útra figyelj tedd félre az aggodalmakat, lazits, olyan feszült vagy, élvezd az utat, fogadd el azt amit eléd tesz a sors, biztos oka van, tanulnod kell a tévedésekből és a hibákból. Magaddal foglalkozz, csendesülj el, meglátod jót fog tenni. Nagyon ügyesen haladsz, minden úgy fog történni, ahogy akarod, csak kérni és akarni kell.Lesznek még nehéz szakaszok O Cebreiro előtt, ott lassabban lehet haladni, de gyönyörü
hegyek vannak. Lélekben ott járunk Veled, és erőt pumpálunk a lábadba.
Gondold azt, hogy a hólyag percről percre kisebb. Jó utat:Marcsi

Ágica 2008.06.24. 23:27:30

Hallo Mike, a legjobbak a kis történeteid, a WC papírvétel a gyógyszertárban, Zilahy Lajos meg a cseresznyetolvaj. Ezeket feltétlen írjad tovább! Meg, hogy melyik szállás mennyibe kerül és milyen nehéz a járt szakasz. A fanyar humorod a hab a tortán. Így tovább, kitartás! Ágica

Zsitvainé Borsos Irén 2008.06.25. 07:42:17

Hello Mike! Köszönjük a kíváló beszámolókat. Pozitív gondolatokkal a jó dolgokat vonzod, az biztos!
Gratulálunk eddigi teljesítményedhez is, vigyázz magadra, szeretettel ölel Irénke és Józsi
Dancs Mari rendes vagy!
Csutak is minden pént megér!!!Üdv!

t4ki 2008.06.25. 11:48:02

Király vagy Tesa, csak így tovább!!!! ;)

Taki 2008.06.25. 13:47:28

Ittvagyok ám én is, már az elejétől, csak jó szokásomhoz híven csendben figyelek :)
Jó utat
süti beállítások módosítása